Monday 16 July 2012

Fanatic IV : Muzik : Ganas ( KRU )

Tajuk Lagu : Ganas
Artis : KRU

Disuruh diri aku berdiri
Disuruh duduk aku pun duduk
Setia tunduk pada arah telunjuk…
Itu aku


Kerana cinta aku menghamba
Mengejar hasrat hatimu damba
Arahkan saja mengikut kehendakmu…

itu kamu

Hingga…

Mata tak terpejam
Mencari apa yang kau mahu
Tapi mulut ku berdiam
Tak mahu bergaduh


Baik… telinga dengar saja
Semua perintah ku junjung
Biar… hati calar-balar tetap bersabar
Ganasnya cintamu


Kau mahu itu aku begitu
Kau mahu ini ku pun begini
Jangan melawan nanti hukumannya bermuncung…itu aku


Kerana cinta aku menghamba
Mengejar hasrat hatimu damba
Arahkan saja mengikut kehendakmu…
Itu kamu


Hingga…

Mata tak terpejam
Mencari apa yang kau mahu
Tapi mulut ku berdiam
Tak mahu bergaduh


Baik… telinga dengar saja
Semua perintah ku junjung
Biar… hati calar-balar tetap bersabar
Ganasnya cintamu


Selalu sungguh hatiku mengeluh
Entah kenapa masih setia
Tragis oh tragis bertemankan sadis

Mungkin kerana sayang
Ku tidak menentang
Gelengan pun dah menjadi angguk

Tragis oh tragis bertemankan sadis

Mata tak terpejam
Mencari apa yang kau mahu
Tapi mulut ku berdiam
Tak mahu bergaduh


Baik… telinga dengar saja
Semua perintah ku junjung
Biar… hati calar-balar tetap bersabar
Ganasnya cintamu

No comments:

Post a Comment