Sunday 8 July 2012

Fanatic III : Special Item : Tin Minuman Milo Edisi 100 Tahun Nestle Disisimu

Tin Minuman Milo Edisi 100 Tahun Nestle DisisimuTin Minuman Milo Edisi 100 Tahun Nestle DisisimuTin Minuman Milo Edisi 100 Tahun Nestle Disisimu

Tin Minuman Milo Edisi 100 tahun nestle disisimu
100 tahun nestle disisimu….itulah yang sering didengar…sbg collector special item…saya dengan bersemangat mengumpul mana-mana product yang tertulis  100 tahun nestle disisimu sbg barangan yang harus disimpan…kerana product terbabit mempunyai sentimental value bagi saya sb edisi terhad untuk tahun ini sahaja….kat bawah adalah salah satu produk yang saya ada…tin minuman milo ini bagi saya istimewa kerana sebelum ni ti dak tertulis pun tagline dr nestle…so saya pun…beli…minum…simpan…..gambar seperti dibawah....sekian sahaja

No comments:

Post a Comment